Nov 5, 2010

Azlan

Masa tu cuti semester break ditempat aku mengaji. Budak 2 kampus berduyun 2 balik kekampung halaman masing 2. Aku dan dua tiga member kamcing nak lepak kat kat sini dulu(Lembah Pantai), lengang sikit suasana, tak seharu biru biasanya. Aku, Kamal dan Munir memang suka bersadai jual muka kat One Utama, yakni sebuahshopping complex yang tersergam indah di kawasan Damansaraà.harap2 nya dapatleterserempak dengan juruhebah TV3 yang memang cun melecun..tapi tak pernah jumpa pun.Manele tau aku dapat seorangà.taule apa nak buat. Oleh kerana kami ni biasanya sengket, cuma yang dapat dibuat ialah ronda2 kat situ ajela. Biasanya ada juga awek2 budak sekolah swasta lepak kat situ tapi dia orang ni agak loadedjugaà.boleh makan kat cafT yang mahal2à.tapi oleh kerana memang nisbah jantan lebihsedikit dari betina, aku dan member2 tak segan silu nak approach kalau ada yang nampakawek2 yang boleh dikatakan pengeras kote. Senang aje nak tengok kalau boleh makan ke tidakà.obvious kata omputeh, dema ni kalaujalan2 tu memang suka tayang pusatàmacam signal yang paling jelasàseluar mesti senangterlondeh, tetek mesti senang di ramasàdan memang aku dah dua tiga kali dapat merasaminah2 semacam nià.nak harapkan virgin lagi tu no way mannnn. Apa aku peduli, janji Kote aku bahagia dan tak dok terlentok aje kesunyian. Hari tu memang hari bertuah buat aku bertigaàkita dapat berkenalan dengan tiga awek yangjuga ronda2 kat situà.dema ni dari KDU. Memang sah anak orang loaded sebab datang punnaik Honda Civic model baru kepunyaan salah seorang awek tuànama dia Shikinàsungguhmanis nama tu, semanis tuanya. Shikin ni anak seorang ahli perniagaan yang selalu keluarnegara, jadi dia tak dikawal sangatàbebas. Aku pada mula lagi dah timing kat Shikin ni, aku tergilakan muka dia iras si As dari Feminintapi As tu macam agak gelapàsi Shikin niàcerahhhh. Bentuk badan kira oraitàtetek idaklebesar sangat tapi pinggang ada shape, tummy tak menonjol, umur pun baru 18 tahun, memangtengah masak ranumà.elok sangat jika dipetik. Shikin pula cepat mesra dengan aku, si Kamal dan Munir rasi juga dengan dua awek laintuàdah memang sepadan. Hari tu kita cuma jalan2 aje, dah boring buat rombongan pula ke Sunway Pyramid, demadengan kereta kami bertiga naik motor cabuk aje. Kat sana lagi best, ada ice skating rinkà.akuni tak pandai nak main tu semua, jadi Shikinle jadi coach akuà.dapat juga aku memeluk diadua tiga kali, buat2 nak jatuh, tapi memang nak jatuh pun! Aku dapat nombor handphone dia, janji nak contact untuk keluar lagi minggu depanàtapi kalini nak privacy sikitàaku yang cadangkan sebab kote aku ni mendesak. Minggu depanya aku dan Shikin keluar lagi, kali ni cuma pakai kereta dia sajeàmemang budakni suka pandu lajuàtercabar juga ego aku..nanti dia aku ajar cukup2, biar dia ku seksa dikatil..harap2 begitule. Perjalanan kali ini ke Genting Highlandsà.hari tu hari Sabtu, memang ramai orangàrimasaku, cuaca kat sana pun tak sesejuk dulu lagi, terlampau banyak pembangunan. Didalamkereta kami bersembang tentang banyak perkaraàdia tanya aku tentang awek aku dan akupula tanya dia tentang balak diaàmasing2 mengaku masing takde commitmentàiale takkan lekanàkita pergi ni nak suka2, ni bawak cerita awek dan balak pulak. Dalam sembang2 tu akusempat juga pegang lengan dia yang putih gebu, tambah pula pakai baju sleveless, nampak diatak marah so aku beranikan diri letak tangan atas peha dia..tak marah jugaà.dia pakai seluarpanjang hitamàaku gosokle pelan2à..lembut dan manis dia niàkote aku pulak stim ajememanjang, lebih pulak dia sekor ni, lawan toke. Bila dah nampak macam rela aje maka aku pun tunggu apa lagi terus cari target laà.akumacam biasa aje menyorong tapak tangan terus ke segi tiga emas diaà.terlencong juga keretatu kejapàShikin tersentak..bahaya dijalanraya nià.tunggulaà.kata diaà.aku bagai nak raktunggu jauhnya lagi nak sampai. Dah berlengas dan melekit agaknya lubang puki dia aku ulit dan ramas sebelum sampaikesituàbawak kereta pun macam orang mabuk aje dah si Shikinà.sekali sekali aku ramastetek dia sampai kebas tangan akuàheh, tak ngapaàsedapàSampai aje kesana terus cari hotelàShikin ni ada credit card, dia suruh aku tunggu jauh2, diabuat2 sewakan untuk kawan2àdapat pulak tuàaku join dia kat tingkat 8 bilik nombor 8102. Dia tanya aku kalu nak mandi duluàapa lengah2 lagi ni aku terus peluk dia dan cium kat bibiryang masak ranum, ku lumat2kan macam orang tumbuk sambalà..nak bernafas pun susah. Tangan aku mencengkam kedua belah tetek gadis manis ni, acara ramas meramas bermula lagi,celah peha dia aku gesel2 kan dengan lutut aku sampai si Shikin tak dapat nak berdirilagiàkami sama2 rebah di katil. Aku macam tak caya sesenang ni aku nak dapat main dengan anak orang kaya yangcantikàtapi tu kemudian boleh renungkan sekarang masa untuk main brader, less talk moreaction. Aku bogelkan dia, baju dalam dan pantiesnya aku baling jauh2 kesudut katilàtetek dia jenistudung sajià.puki dia berbulu halus jarang2àbadan macam ahli jimnasàaku cepat2 bukasemua pakaian dan berbogel juga. Kote aku dah keras panjang 6.5 inchi, ukuran lilit 2.5inchi..cukuple nak memuaskan nafsu serakah seorang gadis macam Shikin ni. Aku jilat keseluruh tubuh diaà.mula dari dahi sampi kehujung kakiàtetek dai aku nyonyotmacam anak kucing à.lubang puki dia aku jilat dan lidah aku di tonjolkkan ke lubangàtanganShikin meraba kote aku yang memang sangat friendly dengan semua awek. Macam tak sabaulagi si Kote sekor niànak tunjuk keras kepala diaà.hehehehe. Tiba2 aje Shikin ubah posisi, dia mengiring dan tanpa lengah2 lagi terus mengulum kepalakote akuà.huiiiiiyooooà.memang dia ni awek experienceà..lidah dia ni macam menari narikeseluruh kote aku, bulu nya memang aku tebas selalu sebab takut awek tak sudi tapi denganShikin ni aku rasa walau sepanjang mana bulu aku pun dia tak kira punya. Aku di hisapmacam budak kehausan air botolà.berlecup lecap bunyinya, tak cukup dengan tu habis teluraku pun kena kemamàmacam nak panik aku di buatnya. Aku hanya dapat meraba tetek Shilinyang terletak mesra di pangkal peha aku, ku cuba menggentel putingnyaàdah keras pun,Shikin seakan menggeliat dan merengek mesraàaku stim sehabis habisan nya. Last aku dah tak tahan, aku tolak kepala dia, ku pusingkan badan sama2 mengadap, aku terusmenindih dan Shikin tanpa banyak soal membuka kakinya luas dan mencapai batang kote akuyang menegak megah. Terus saja kepala kote aku di masukkan kelubuknya yang aku rasa panas dan mengemutngemut..gembira agaknya jumpa kote yang handsomeàaku terus menikam ganas sampaisantak. Bulu bertemu bulu dan aku mengayak ngayak kan punggung aku supaya benamanlebih dalam. Shikin menolong dengan membuat suatu french kiss yang macam nak tercabutlidah aku di hisapnyaàsambil tu dia mengangkat punggongnya keatasà.pertemuan yangsungguh indah. Kami memulakan sorong tarik yang macam dua haiwan ganasà.cadar katil habis ditendang siShikin, teteknya aku ramas sampai berbekas, putingnya aku gigit kuat2 sambil tu batang koteaku terus melanyak sepuas hatiàdah agak 100 kali henjut, aku rasa pancutan panas daridalam lubuk Shikin sambil dia mengerang hebat dengan air liur meleleh keluar, ku rasamacam kemutan yang kuat dari pukinya yang ketat dan kakinya memaut pinggang aku serattangan sekali memeluk kuat. Klimaks dia berterusan dan aku membenamkan senjata aku sekuat mungkin berkali kali,bunyi hempapan jelas aku dengan bersama bunyi lecakà..bagai nak koyak ku kerjakan pukimiang dia tuàaku pun menikam sedalam mungkin dan memancutkan air mani yang panasdalam2 di lubang Shikinà..telinganya aku gigit. Kami bersetubuh empat kali dimalam tu, bermacam macam stail, sampai main atas kerusi punada. Itu cerita lama sekarang ni aku dah pun bekerja di Kuantan, kalau ada sesiapa yg berminat nak tahu cerita aku mail je aku Azlanm69 alias yahoo tuà. Kita boleh bertukar cerita,ÃÂ

No comments:

Post a Comment